Z czerwonym noskiem nam do twarzy!
Czy wiecie, co jest na zdjęciu poniżej?
Dlatego dla Czerwonych Nosków zorganizowaliśmy warsztat, na którym Lidia Marcinkowska i Jarek Melon pomagali wypracować dobrą strategię komunikacji. Tak po prostu. Po ludzku i pro bono (a co tam, pochwalimy się).
Dlaczego organizacje pozarządowe (NGO) potrzebują wsparcia PR-owców
NGO-sy to organizacje zrzeszające ludzi, których przepełnia pasja i chęć pomocy drugiemu człowiekowi. Wykonują kilka działań na raz, jednocześnie ciężko pracując by zdobyć środki na realizację celów. Wiedza i doświadczenie PR-owca jest wtedy na wagę złota.
Czym jest warsztat strategiczny
To ważne narzędzie każdej organizacji, które umożliwia szybkie określenie celów biznesowych oraz dopasowanie do nich celów komunikacyjnych. Istotne jest także ustalenie taktyk, to one wprowadzą w życie założenia ustalone podczas warsztatu. Następnie dobieramy odpowiednie narzędzia i voila! Plan działań gotowy :)
Czerwonym Noskom życzymy powodzenia i nieustającego entuzjazmu - takiego, jakiego doświadczyliśmy na warsztacie. Dzięki!
- Marta Adamska
- account manager
- m.adamska@neuron.pl
- Neuron Agencja Public Relations
- Magda Chałupka-Rojecka
- senior account executive
- m.chalupka@neuron.pl
- Neuron Agencja Public Relations
- Grażyna Stec
- account executive
- g.stec@neuron.pl
- Neuron Agencja Public Relations
- Marta Panek
- office manager
- m.panek@neuron.pl
- Neuron Agencja Public Relations
- Konrad Kotlarski
- research
- k.kotlarski@neuron.pl
- Neuron Agencja Public Relations
- Agnieszka Skiepko
- account executive
- a.skiepko@neuron.pl
- Neuron Agencja Public Relations
- Aleksandra Mroz
- account executive
- a.mroz@neuron.pl
- Neuron Agencja public Relations