Komentujemy w Wirtualnych Mediach

Prezydent RP nie jest wyłącznie „długopisem”

Zdaniem Lidii Marcinkowskiej, partnera w agencji Neuron PR, układ sił na polskiej scenie politycznej nie służył do tej pory wizerunkowi prezydenta. Ale też nie był to wizerunek szczególnie zły. - A przynajmniej nie tak niekorzystny, jak wynika to z medialnych i kabaretowych przekazów. Wystarczy przypomnieć, ze sondaż z lipca 2017 roku wskazywał, ze na Andrzeja Dudę głosowałoby w wyborach prezydenckich 52 proc Polaków - zwraca uwagę Lidia Marcinkowska.

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl dodaje, że mimo to dotychczas Andrzej Duda opisywany był przede wszystkim jako uczynny i podporządkowany PIS-owi element procesu legislacyjnego. - Sprowadzenie w politycznej debacie Prezydenta do roli wyłącznie „długopisu” było krzywdzące. Zawetowanie ustaw jest tego najlepszym dowodem - uważa ekspertka z Neuron PR.

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl ocenia, że z komunikacyjnego punktu widzenia, odesłanie ustaw to korzystna decyzja. Tym lepsza, jeśli ludzie uznają, że prezydent podjął ją pod wpływem przesłanek merytorycznych, a nie tylko naciskiem części mediów i opinii publicznej. - Teraz czas na kontynuację. Wiele zależy od komunikacji z opinią publiczną oraz propozycji ustaw. Prezydent może zyskać wiele. W oczach przynajmniej części wyborców stanie się gwarantem praworządności. Z drugiej strony, nie mam wątpliwości: adwersarze znajdą argumenty, dla których także dzisiejsze wydarzenia świadczą o udziale Andrzeja Dudy w wielkim planie manipulowania obywatelami. Haters gonna hate. Tylko że znacznie mniejszą siłą oddziaływania na Polaków - komentuje Lidia Marcinkowska.

Czytaj więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/andrzej-duda-udowodnil-ze-nie-jest-tylko-dlugopisem-obozu-rzadzacego-opinie

Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do klientów firmy należą m. in. Netia, Mio Technology, ZyXEL oraz Benefit Systems. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations. Więcej informacji: www.neuron.pl

  • Magda Chałupka-Rojecka
  • senior account executive
  • m.chalupka@neuron.pl
  • Neuron Agencja Public Relations
  • Grażyna Stec
  • account executive
  • g.stec@neuron.pl
  • Neuron Agencja Public Relations
  • Aleksandra Mroz
  • account executive
  • a.mroz@neuron.pl
  • Neuron Agencja public Relations