Nie każdy celebryta przynosi chwałę

Na fanpage’u festiwalu Woodstock pojawił się interesujący wpis :

gang woodstock.png

Festiwal Woodstock od lat odbywa się pod stale powtarzanymi hasłami:  „Miłość” „Przyjaźń” „Stop narkotykom” .

Natomiast osoba Popka (na zdjęciu z Jerzym Owsiakiem), członka Gangu Albanii jest mocno kontrowersyjna (kłopoty z prawem i oskarżenia o nawoływanie do przemocy) a w tekstach  zespołu niemal wszechobecne są narkotyki ( „Narkotykowy odlot”, „Kokainowy baron” czy „Marihuana”).

Nota bene, w historii festiwalu zdarzały się absurdalne momenty wizerunkowe. W  2008 roku Mile Petrozza z zespołu Kreator przed wykonaniem sztandarowego utworu „Flag of Hate” wykrzyczał (jak zwykle) „ IT’S TIME TO RISE THE FLAG OF  HATE”. W połączeniu z wyżej wymienionymi hasłami przewodnimi Woodstock było mocno groteskowe.

Ale już występ Gangu Albanii byłby dla festiwalu strzałem w stopę. Nie dlatego, że jest to hip hop, wszak na Woodstocku przez lata występowali artyści niemal z każdego muzycznego gatunku. Po prostu przekaz płynący z utworów zespołu jest absolutną  antytezą tego festiwalu

Post jest w formie pytania, więc można domniemywać, iż jest to swego rodzaju badanie / ankieta wśród potencjalnych uczestników festiwalu albo po prostu słaby żart.

Komentarze nie zostawiają jednak żadnych złudzeń. Ludzie nie chcą na Woodstocku Gangu Albanii. Nie każdy celebryta służy marce…

Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do klientów firmy należą m. in. Netia, Mio Technology, ZyXEL oraz Benefit Systems. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations. Więcej informacji: www.neuron.pl